Z tego artykułu dowiesz się, jakie...
Czytaj Dalej
Zobacz grupy docelowe swojej konkurencji-Facebook Ads
- Mariusz Habrzyk
- 16 Marca 2021
Artykuł w wersji wideo:
Instrukcja krok po kroku:
- Wejdź na stronę www konkurencji i za pomocą wtyczki z google chrome “facebook pixel helper” sprawdź czy dana strona ma zainstalowany kod piksela.
- Jeśli już jesteśmy w bazie tejże firmy, czas poczekać aż na Facebooku złapie nas ich pierwsza kreacja reklamowa.
- Klikamy w prawy rogu na ‘trzy kropeczki” i rozwijamy menu aby wybrać ”dlaczego widzę tą reklamę”.

4. W tym okienku Facebook powie nam dlaczego wyświetla się nam dana reklama. Czy to ze względu na wiek, płeć czy lokalizację.

5. Każdą z powyższych informacji po kliknięciu możesz rozwinąć i otrzymać więcej informacji bądź edytować zaczerpnięte dane z Twojego profilu.


Zmiana preferencji reklamowych
Masz dość wyświetlanej reklamy bądź chcesz dowiedzieć się jakie firmy mają na Ciebie ‘smaczka”? Kliknij w przycisk ”dokonaj zmiany w swoich preferencjach reklamowych”.

Następnie ujrzysz panel wyglądający tak:

Jak widzisz możesz podejrzeć ukrytych reklamodawców, tych których reklamy postanowiłeś kliknąć oraz tych którzy byli przez Ciebie oglądani.

Podsumowanie
Mam nadzieję, że artykuł okazał się pomocny i dzięki tym informacjom jeszcze lepiej rozumiesz system reklamowy Facebook Ads oraz sprawdzisz co nieco grupy targetownia konkurencji:)

powiązane wpisy:
Jak dobrze reklamować biuro rachunkowe w Internecie?
Dlaczego w ogóle powinieneś rozważać promowanie...
Czytaj DalejJak skutecznie reklamować warsztat samochodowy on-line
Pewnie zastanawiasz się po co w...
Czytaj Dalej