fbpx

Zobacz grupy docelowe swojej konkurencji-Facebook Ads

Zobacz grupy docelowe swojej konkurencji-Facebook Ads

Artykuł w wersji wideo:

Instrukcja krok po kroku:

  1. Wejdź na stronę www konkurencji i za pomocą wtyczki z google chrome “facebook pixel helper” sprawdź czy dana strona ma zainstalowany kod piksela.
  2. Jeśli już jesteśmy w bazie tejże firmy, czas poczekać aż na Facebooku złapie nas ich pierwsza kreacja reklamowa.
  3. Klikamy w prawy rogu na ‘trzy kropeczki” i rozwijamy menu aby wybrać ”dlaczego widzę tą reklamę”.

4. W tym okienku Facebook powie nam dlaczego wyświetla się nam dana reklama. Czy to ze względu na wiek, płeć czy lokalizację.

5. Każdą z powyższych informacji po kliknięciu możesz rozwinąć i otrzymać więcej informacji bądź edytować zaczerpnięte dane z Twojego profilu.

Zmiana preferencji reklamowych

Masz dość wyświetlanej reklamy bądź chcesz dowiedzieć się jakie firmy mają na Ciebie ‘smaczka”? Kliknij w przycisk ”dokonaj zmiany w swoich preferencjach reklamowych”.

Następnie ujrzysz panel wyglądający tak:

Jak widzisz możesz podejrzeć ukrytych reklamodawców, tych których reklamy postanowiłeś kliknąć oraz tych którzy byli przez Ciebie oglądani.

Podsumowanie

Mam nadzieję, że artykuł okazał się pomocny i dzięki tym informacjom jeszcze lepiej rozumiesz system reklamowy Facebook Ads oraz sprawdzisz co nieco grupy targetownia konkurencji:)

To jak,
porozmawiamy?:)

powiązane wpisy: