fbpx
7.2.2

Studio Projektowania Wnętrz OlArch

Początek prowadzenia działalności gospodarcze to sporo stresu i wiele niewiadomych. Firma OlArch szukała partnera biznesowego, który pomoże im wznieść się na wyżyny sprzedaży.

Doskonale rozumiemy tą sytuację. Codziennie pomagamy nowym markom przebić się do głównego nurtu reklamowego.

Zadania Agencji

Na początku utworzyliśmy spójną koncepcję Social Mediów. Konto firmowe na Facebooku oraz Instagramie nabrało „duszy”.

Za zadanie określiliśmy trzy aspekty: Zwiększenie zasięgów, rozpoznawalności oraz pozyskiwanie pierwszych leadów.

Każdy z celów realizowaliśmy przy użyciu różnych zestawów reklamowych w menedżerze reklam Facebook Ads oraz Instagram Ads.

Dodatkowo zadbaliśmy o prowadzenie kampanii w Google Ads.

Określenie celów

Otrzymaliśmy wypełnione pliki z naszego wstępnego briefu odnośnie projektu. Znamy sposób myślenia klienta i wizję dla swojej marki.

Analiza konkurencji

Rynek projektowania wnętrz jest bardzo konkurencyjny. Analizujemy za pomocą zewnętrznych programów zachowania reklamowe konkurencji.

Prezentacja pomysłu

Przed wdrożeniem zmian na Fanpage'u oraz Instagramie klient zapoznaje się z nimi. Po akceptacji przechodzimy do wdrażania pierwszych kampanii reklamowych.

optymalizacja

Po pierwszym tygodniu działającej kampanii przechodzimy do jej rozbudowywania oraz wdrażania optymalizacji i nowych pomysłów.

Koncepcja wizualna zostaje utworzona dzięki wnikliwej analizie rynku. Dobór kolorystyki, czcionki czy przedstawienia oferty nigdy nie może być dziełem przypadku.

Koncepcja wizualna zostaje utworzona dzięki wnikliwej analizie rynku. Dobór kolorystyki, czcionki czy przedstawienia oferty nigdy nie może być dziełem przypadku.

Etap I: Utworzenie Fanpage'a

Biuro projektowe OlArch za cel wyznaczyło sobie docieranie do klinetów, którzy cenią sobie luksus i ponadczasowe rozwiązania.

Etap II: Utworzenie Firmowego Instagrama

Instagram został utworzony w kolorystyce i przekazie spójnym z Fanpagem na Facebooku.

Im większa spójność marki w każdym kanale reklamowym tym tańsze leady firma pozyskuje.

Jakość własnej marki i jej  odpowiednie przedstawienie wizualne wpływa nie tylko na sprzedaż ale na związanie się z marką osób postronnych, które polecają firmę.

Bardzo szybko pozyskaliśmy ponad 500 zaangażowanych odbiorców na Instagramie i ponad 2000 tysiące obserwujących osób na Fanpage’u na Facebooku!

Wprowadzenie Kampanii Reklamowej Facebook Ads

Klienci wybierają firmę bazując na trzech aspektach: cena, czas oraz produkt. W tym przypadku nie dążyliśmy do konkurowania ceną ale czasem i „produktem” jaki oferuje firma.

Utworzyliśmy kilka grup odbiorców i do każdej stworzyliśmy indywidulane przekazy. Były również okresy w, których tworzyliśmy specjalne kampanie. Na przykład w okresie około świątecznym.

Bazowaliśmy na grafikach, materiałach wideo czy błyskawicznych. Korzystaliśmy z ponad 5 celów reklamowych w menadżerze reklam.

Kampania reklamowa
Google Ads

Działania reklamowe w Google Ads to istny wyścig o pozycję.

Dzięki wprowadzaniu optymalizacji, przejmujemy znaczną część rynku. CTR na poziomie 12% w mieście jakim jest Warszawa to jeden z lepszych wyników w tej branży.

Koszt za kliknięcie obniżyliśmy o ponad 27,5%!

rezultaty projektu

W zaledwie kilka miesięcy współpracy uzyskaliśmy:

-ponad 567000 tysięcy wyświeleń reklam na Facebooku

-ponad 100 wysłanych zapytań poprzez firmowy messenger

-średni klik za przekierowanie do witryny kosztował 0,40zł.

-CTR w reklamach Google wyniósł 12%

-Zmniejszyliśmy koszt CPC o 27,5%

0

odwiedzin w witrynie

0 %

wzrost liczby fanów

0

Sprzedanych projektów

0 %

Zadowolenie z widoczności marki w internecie

przenieś swoją markę na wyższy poziom

Chcesz wiedzieć co możemy zrobić dla twojej firmy?

Porozmawiaj z nami.
Bądźmy w kontakcie!

Porozmawiaj z nami Wyślij wiadomość

Im więcej informacji nam podasz tym szybciej poznasz strategię jaką możemy Tobie zaproponować.

Z nami zwiększysz swoją sprzedaż nawet w tych trudnych czasach!

Szybki Kontakt: