Piotrek jest właścicielem firmy z segmentu budowlanego, która specjalizuje się w malowaniu oraz gładziach na metrażach wielkopowierzchniowych.
Jak dobrze wiemy firmy, które wykonują 'wszystko” są bardziej popularne aniżeli pojedyncze usługi.
Naszym zadaniem było pokazanie klientom dlaczego warto wybrać specjalistów i zapełnić grafik firmy pod sam „sufit'.
Zadanie, które otrzymaliśmy wcale nie było łatwe. Jak przekonać ludzi aby wybrali spersonalizowaną usługę, kosztem dzielenia prac na kilka firm?
Powiedzenie, że jakość broni się sama jest prawdziwe, ale co jeśli konkurencja również zachowuje jakość i reklamuje się?
Dlatego nasza ekipa do zadań specjalnych, melduje gotowość do działania!
Przejrzeliśmy działania lokalnej konkurencji za pomocą programów takich jak senuto, semstorm czy seranking. Mamy pełen obraz ich działań.
Ustalamy słowa kluczowe i ich dopasowanie, tworzymy specjalne komunikaty w wielu wersjach. Dodajemy grafiki reklamowe i teksty sprzedażowe.
Czas rozpocząć kampanie w Google Ads oraz Facebook Ads. Na tym nasza praca się nie kończy, dopiero się zaczyna. Czas na nadzór i wprowadzanie optymalizacji!
Zmontowaliśmy wideo, które pokazało cały proces malowania. Elementy takie jak nietuzinkowy kolor, przyspieszenie wideo czy dobranie odpowiedniej muzyki i napisów, zdecydowanie przypadło do gustu odbiorcom.
Następnie zaczeliśmy dodawać indywidulanie przygotowane kreacje graficzne dostosowane do najwyższych standardów sprzedażowych.
Pamiętaj: odbiorca musi widzieć korzyść z przekazu, który mu oferujesz.
Zastosowaliśmy kilka celów reklamowych. Jak widzisz na dodanym przykładzie znajduje się grafika po kliknięciu, której klienci umawiali się na rozmowę z właścicielem firmy.
W sieci wyszukiwania walczyliśmy z firmami, które oferują kompleksową usługę remontową. Nie będziemy Cię czarowali ale musisz wiedzieć, że pierwsze kilka tygodni było naprawdę ciężkie.
Ciągle zmienialiśmy hasła główne, słowa kluczowe czy optymalizacje stawek.
Po 3 tygodniach nasza praca zaczęła przynosić pierwsze rezultaty w postaci telefonów do firmy.
Firma Home Finito jest naszym stałym partnerem. Dzięki zaufaniu naszej agencji i metodom, które stosujemy mają pełne ręce roboty.
Podczas naszej długiej współpracy wiemy gdzie, co i ile będzie nas kosztowało.
Jak widzisz wąska specjalizacja również ma szansę powodzenia. Kwestia odpowiedniego podejścia do realizacji wyznaczonego celu.
Im więcej informacji nam podasz tym szybciej poznasz strategię jaką możemy Tobie zaproponować.