Firma GreenLabel zgłosiła się do nas z chęcią utworzenia unikatowego designu strony. Rynek Fotowoltaiki jest znacznie przepełniony, więc coraz trudniej jest się wyróżnić.
Stworzyliśmy koncepcję w oparciu o prostotę i kilka elementów graficznych.
Naszym zadaniem było zbudować stronę, która nie tylko wyróżni naszego klienta ale i będzie sprzedawała więcej.
Następnie naszym zadaniem było wdrożenie kampanii Google Ads w poszukiwaniu osób zainteresownaych montażem, serwisem bądź kafarowaniem konstrukcji pod panele fotowoltaiczne.
Rozpoczeliśmy od rozmowy i zebrania wstępnych informacji odnośnie wymagań klienta. Spisaliśmy wszelkie niezbędne informacje oraz podział oferty.
Następnie nasz Web deweloper przygotował koncepcję strony na bazie, której Copywriter zaczął dodawać tekst, który zwiększa zainteresowanie.
Poprawiamy ostatnie drobnostki. Finalnie klient otrzymuje dostęp do swojej nowej witryny. Teraz czas zacząć działania promocyjne marki w internecie.
Po wdrożeniu grafiki i podziału oferty wraz z tekstami strona www prezentowała się wyśmienicie.
Stworzyliśmy unikatową identyfikację na potrzeby tego projektu. Każda zakładka, przycisk i tekst został stworzony po to aby zwiększyć skuteczność sprzedażową projektu.
Dostosowaliśmy stronę do 98% urządzeń mobilnych. Standard rynku to 85%.
Zachowaliśmy estetykę i postrzeganie marki jako lidera w branży. Całość nowej komunikacji musi być spójna i przejrzysta.
Głównymi celami projektu była spójność przekazu oraz unikatowy design projektu.
Właściciel przy odbiorze strony powiedział: „o to właśnie chodziło!”. Nie byliśmy najtańszą opcją jeśli chodzi o wycenę prac, jednak jakość zawsze wyceniana jest inaczej.
Im więcej informacji nam podasz tym szybciej poznasz strategię jaką możemy Tobie zaproponować.