Każdy projekt z ramienia podmiotu Państwowego jest wyzwaniem samym w sobie.
Celem działań wyznaczonych dla naszej firmy było rozpowszechnienie informacji o konsultacjach projektu dla przedsiębiorców, administracji rządowej i pozarządowej, sektora nauki na lata 2021-2027. Oraz zebrania wielu rejestracji.
Otrzymaliśmy zadanie do wykonania i deadline. To lubimy najbardziej!
Rozpoczeliśmy od wybrania mediów informacyjnych. Następnie zaczeliśmy prace nad utworzeniem tymczasowych profili na Facebook’u, Instagramie oraz Twitterze.
Stworzyliśmy wspólną komunikację graficzną jak i język przekazu.
Następnie wdrożyliśmy kampanie reklamowe w każdym z powyższych social mediów.
Zebraliśmy cała niezbędną dokumentację projektową, która była jasno i przejrzyście określona.
Zaczeliśmy pracę nad utworzeniem profili w celu zebrania jak największej liczby osób z grupy docelowej.
Utworzyliśmy unikatowe kreacje graficzne wraz z tekstami zachęcającymi wyznaczone grupy.
Na całe szczęście koncepcje graficzne i teksty zostały oddane w 100% w nasze ręce. Twórcze dusze takie jak nasze, lubią to !
W tym projekcie było inaczej niż dotychczas. Dostaliśmy spersonalizowane wytyczne i jasno określony cel.
Koncepcja konta na Instagramie rządzi się własnymi prawami. Układ i pomysł musi być dostosowany do możliwości aplikacji.
Stworzyliśmy przejrzysty 'tunel” informacyjny.
Twitter był trzecim medium w którym publikowaliśmy treści.
Dodawaliśmy je intensywnie i z zaplanowaną częstotliwością, spójną z Facebookiem oraz Instagramem.
W kampanii na Facebooku i Instagramie utworzyliśmy 5 grup docelowych. Łącznie wdrożyliśmy ponad 60 grafik.
Dzięki takiemu zabiegowi, odbiorcy poznawali nowe komunikaty i korzyści płynące z wykonania rejestracji na społeczne konsultacje. Głównym celem było przedstawienie zalet dla każdej z wybranych grup w odpowiedni sposób.
Odbiorca reklam nie zaznał „nudy”, dzięki czemu osiągneliśmy rekordową ilość rejestracji.
Twitter jest dość nieznanym medium od strony kampanii reklamowych dla wielu firm.
W tym przypadku zaleciliśmy wdrożenie tej odnogi social mediów ponieważ nasze badania na przestrzeni lat pokazują jasno, że w takich projektach jest to podstawą.
Wdrożyliśmy ponad 60 grafik w wybranych trzech kanałach komunikacyjnych!
Zebraliśmy rekordową liczbę zapisów na konsultacje w najniższej dotąd osiągalnej stawce.
Najtańsze kliknięcie powodujące konwersje wynosiło 0,20 złotego!
Projekt został zakończony sporym sukcesem dla każdej ze stron.
100%
100%
100%
Im więcej informacji nam podasz tym szybciej poznasz strategię jaką możemy Tobie zaproponować.