Branża fitness w dobie „pandemii” została ściągnięta do podziemia.
Wiele osób z tego segmentu szukało rozwiązań w sieci. Tak trafił do nas Tomek.
Kiedy ktoś ma ambicje i jasno wyznaczony cel, z chęcią pomożemy w dotarciu do niego. Tak było też i tym razem.
Naszym zadaniem było zbudować sprzedażową stronę typu Landing Page.
Następnie wdrożyć spójną komunikację w Mediach Społecznościowych. Wisieńką na torcie było wdrożenie kampanii reklamowych poprzez system Facebook Ads.
Innymi słowy Tomek po wstępnej konsultacji powierzył właśnie nam, wykreowanie wizerunku jego marki w sieci.
Skrupulatnie wypełnione pliki, z dziesiątkami pytań, które przygotowaliśmy przed wdrożeniem planu w życie, pomogły przyspieszyć późniejsze prace.
Nawet najlepszy plan dietetyczny nie spełni Twoich oczekiwań, jeśli się do niego nie zastosujesz. Dlatego każda informacja przekazana w briefie, wraz z naszym doświadczeniem zaowocowała utworzeniem topowego Landing Page'a.
Klient otrzymuje dostęp do swojej nowej witryny. Identyfikacja Fanpage'a na Facebooku jest już również gotowa. Czas zacząć następny etap: start kampanii reklamowej.
Decydujemy się na rozpoczęcie reklam Facebook Ads. Robimy research konkurencji i sprawdzamy jej mocne jak i słabe strony. Rozpoczynamy pracę przy wdrożeniu zestawów reklamowych.
Grupą docelową są Panie. Dlatego dobrane kolory oraz design strony jest estetyczny i delikatny.
Stworzyliśmy unikatową identyfikację na potrzeby tego projektu. Każda zakładka, przycisk i tekst został stworzony po to aby zwiększyć skuteczność sprzedażową projektu.
Identyfikacja Fanpage’a została utworzona z zachowaniem spójności przekazu zawartego na stronie www.
Estetyka i postrzeganie marki to podstawowe elementy zwiększające zaufanie do projektu.
Prowadzenie kampanii w branży beauty niesie ze sobą specyficzne wyzwania. Z jednej strony tworzymy niezliczone grupy odbiorców i spersonalizowane przekazy z drugiej zaś zaznajamiamy się z regulaminem reklam. Dlaczego?
Ponieważ Facebook bardzo często blokuje reklamy w tej branży. Na całe szczęście mamy swoje działające 'sztuczki”:)
W targetowaniu skupiliśmy się na osobach, które poszukują dietetyka, pragną zadbać o formę po ciąży czy najzwyczajniej w świecie są fanami fastfoodów!
Dzięki podpięciu zaawansowanych ustawień konwersji możemy optymalizować materiały reklamowe.
Głównymi celami projektu była spójność przekazu. Unikatowy design projektu oraz wdrożenie właściciela firmy we wszelkie procesy sprzedażowe.
Na podsumowanie sprzedaży jest jeszcze za wcześnie, jednak projekt po początkowej fazie kampanii reklamowych zapowiada się obiecująco:)
Im więcej informacji nam podasz tym szybciej poznasz strategię jaką możemy Tobie zaproponować.