fbpx
Bez-nasazwy-1-scaled-uai-1440x810-removebg-preview

Dieta z Tomkiem

Branża fitness w dobie „pandemii” została ściągnięta do podziemia.

Wiele osób z tego segmentu szukało rozwiązań w sieci. Tak trafił do nas Tomek.

Kiedy ktoś ma ambicje i jasno wyznaczony cel, z chęcią pomożemy w dotarciu do niego. Tak było też i tym razem.

Zadania Agencji

Naszym zadaniem było zbudować sprzedażową stronę typu Landing Page.

Następnie wdrożyć spójną komunikację w Mediach Społecznościowych. Wisieńką na torcie było wdrożenie kampanii reklamowych poprzez system Facebook Ads.

Innymi słowy Tomek po wstępnej konsultacji powierzył właśnie nam, wykreowanie wizerunku jego marki w sieci.

brief

Skrupulatnie wypełnione pliki, z dziesiątkami pytań, które przygotowaliśmy przed wdrożeniem planu w życie, pomogły przyspieszyć późniejsze prace.

Landing Page

Nawet najlepszy plan dietetyczny nie spełni Twoich oczekiwań, jeśli się do niego nie zastosujesz. Dlatego każda informacja przekazana w briefie, wraz z naszym doświadczeniem zaowocowała utworzeniem topowego Landing Page'a.

Przekazanie projektu

Klient otrzymuje dostęp do swojej nowej witryny. Identyfikacja Fanpage'a na Facebooku jest już również gotowa. Czas zacząć następny etap: start kampanii reklamowej.

facebook ads

Decydujemy się na rozpoczęcie reklam Facebook Ads. Robimy research konkurencji i sprawdzamy jej mocne jak i słabe strony. Rozpoczynamy pracę przy wdrożeniu zestawów reklamowych.

Etap I: Utworzenie Landingu

Etap I: Utworzenie Landingu

Grupą docelową są Panie. Dlatego dobrane kolory oraz design strony jest estetyczny i delikatny.

Stworzyliśmy unikatową identyfikację na potrzeby tego projektu. Każda zakładka, przycisk i tekst został stworzony po to aby zwiększyć skuteczność sprzedażową projektu.

Etap II: Utworzenie Firmowego Fanpage'a

Identyfikacja Fanpage’a została utworzona z zachowaniem spójności przekazu zawartego na stronie www. 

Estetyka i postrzeganie marki to podstawowe elementy zwiększające zaufanie do projektu.

Spersonalizowany Przekaz
To Podstawa

Spersonalizowany Przekaz
To Podstawa

Wprowadzenie Kampanii Reklamowej Facebook Ads

Prowadzenie kampanii w branży beauty niesie ze sobą specyficzne wyzwania. Z jednej strony tworzymy niezliczone grupy odbiorców i spersonalizowane przekazy z drugiej zaś zaznajamiamy się z regulaminem reklam. Dlaczego?

Ponieważ Facebook bardzo często blokuje reklamy w tej branży. Na całe szczęście mamy swoje działające 'sztuczki”:)

W targetowaniu skupiliśmy się na osobach, które poszukują dietetyka, pragną zadbać o formę po ciąży czy najzwyczajniej w świecie są fanami fastfoodów!

Dzięki podpięciu zaawansowanych ustawień konwersji możemy optymalizować materiały reklamowe.

 

rezultaty projektu

Głównymi celami projektu była spójność przekazu. Unikatowy design projektu oraz wdrożenie właściciela firmy we wszelkie procesy sprzedażowe.

Na podsumowanie sprzedaży jest jeszcze za wcześnie, jednak projekt po początkowej fazie kampanii reklamowych zapowiada się obiecująco:)

0

odwiedzin w witrynie

0 %

wzrost liczby fanów

0

Sprzedanych diet

0 %

Zadowolenie z widoczności marki w internecie

przenieś swoją markę na wyższy poziom

Chcesz wiedzieć co możemy zrobić dla twojej firmy?

Porozmawiaj z nami.
Bądźmy w kontakcie!

Porozmawiaj z nami Wyślij wiadomość

Im więcej informacji nam podasz tym szybciej poznasz strategię jaką możemy Tobie zaproponować.

Z nami zwiększysz swoją sprzedaż nawet w tych trudnych czasach!

Szybki Kontakt: