fbpx

Centrum Medyczne Anadent

Kiedy wybierasz stomatologa szukasz lekarza godnego zaufania.

W projekcie z marką Anadent postawiliśmy na usprawnienie komunikacji z klientami.

Celem było zbudowanie pozycji lokalnego eksperta i kliniki godnej zaufania.

Jak wiemy poprzez zaufanie i więź zyskujemy w branży medycznej stałych pacjentów na lata.

Zadania Agencji

Staneliśmy przed zadaniem stworzenia koncepcji wizerunku marki w płatnych kampaniach reklamowych.

Nie chcieliśmy skupić się tylko na klientach, których coś aktualnie „boli”.

Dlatego też stworzyliśmy kilka grup odbiorców reklamując: wybielanie zębów, zabiegi protetyczne czy promocję leczenia dzieci jako gabinet przyjazny dla maluszków!

brief

Uzbieraliśmy szereg informacji o przewidywanej kolorystyce i przekazie marki. Względem wytycznych podążaliśmy przez cały projekt.

Wdrożenie oraz Analiza

Rozpoczeliśmy wdrażanie pomysłów w życie. Nasza Pani grafik zakasała rękawy i stanęła na wysokości zadania. Nieskromnie dodam, że copywriter- również:)

Finalizacja

Klient otrzymuje informację o wdrożeniu kampanii i jej przekazach. Jesteśmy w stałym kontakcie i monitorujemy kampanię. Zbieramy wstępne dane.

Desktop Facebook Ads

Na wielu zdjęciach użyliśmy wizerunku osób uśmiechniętych i zadowolonych z efektów pracy lekarzy.

Pamiętaj, że ludzie lubią widzieć efekt, nie proces.

Desktop Facebook Ads

Grafiki użyte w kampanii pochodziły z profesjonalnej sesji w gabinecie. Chcieliśmy utworzyć więź ale i pokazać odbiorcy w jakich warunkach będzie leczony.

Mobile Facebook Ads

Dostosowaliśmy każdą grafikę pod wymogi responsywności. W każdym możliwym formacie.

Dzięki czemu przekaz był zawsze czytelny i zrozumiały dla odbiorcy.

Kierowaliśmy ruch na witrynę www, na kontakt poprzez messenger czy wykonanie telefonu do firmy.

Dobre kampanie nie posiadają jednego celu reklamowego. Są rozbudowane, dzięki czemu docieramy do każdego odbiorcy z wyznaczonej grupy.

Kampania reklamowa
Google Ads

Kampania reklamowa
Google Ads

W kampanii reklamowej Google Ads postawiliśmy na hasła i optymalizacje względem grupy odbiorców.

Dla przykładu: podzieliliśmy grupy względem zainteresowania usługą – dentysta ogólny, implanty zębowe, protetyka bądź dentysta dla dzieci.

Dlatego też przed każdym wdrożeniem kampanii budujemy profil klienta idealnego i na podstawie tej metody tworzymy kampanię reklamową.

Uważamy, że wyniki kampanii to opinia o naszej firmie.

0

odwiedzin w witrynie

0 %

wzrost liczby fanów

0

Sprzedanych usług

0 %

Zadowolenie z widoczności marki w internecie

rezultaty projektu

Przed wdrożeniem projektu poinformowaliśmy klienta, że jego witryna ma niedziałające formularze. Dzięki temu zaoszczędziliśmy pieniądze kontrahenta już na samym starcie.

Marka Anadent od pierwszego tygodnia zaczęła obserwować większą ilość kontaktów z firmą. Finalnie przełożyło się to na zwiększenie sprzedaży.

przenieś swoją markę na wyższy poziom

Chcesz wiedzieć co możemy zrobić dla twojej firmy?

Porozmawiaj z nami.
Bądźmy w kontakcie!

Porozmawiaj z nami Wyślij wiadomość

Im więcej informacji nam podasz tym szybciej poznasz strategię jaką możemy Tobie zaproponować.