Kiedy wybierasz stomatologa szukasz lekarza godnego zaufania.
W projekcie z marką Anadent postawiliśmy na usprawnienie komunikacji z klientami.
Celem było zbudowanie pozycji lokalnego eksperta i kliniki godnej zaufania.
Jak wiemy poprzez zaufanie i więź zyskujemy w branży medycznej stałych pacjentów na lata.
Staneliśmy przed zadaniem stworzenia koncepcji wizerunku marki w płatnych kampaniach reklamowych.
Nie chcieliśmy skupić się tylko na klientach, których coś aktualnie „boli”.
Dlatego też stworzyliśmy kilka grup odbiorców reklamując: wybielanie zębów, zabiegi protetyczne czy promocję leczenia dzieci jako gabinet przyjazny dla maluszków!
Uzbieraliśmy szereg informacji o przewidywanej kolorystyce i przekazie marki. Względem wytycznych podążaliśmy przez cały projekt.
Rozpoczeliśmy wdrażanie pomysłów w życie. Nasza Pani grafik zakasała rękawy i stanęła na wysokości zadania. Nieskromnie dodam, że copywriter- również:)
Klient otrzymuje informację o wdrożeniu kampanii i jej przekazach. Jesteśmy w stałym kontakcie i monitorujemy kampanię. Zbieramy wstępne dane.
Na wielu zdjęciach użyliśmy wizerunku osób uśmiechniętych i zadowolonych z efektów pracy lekarzy.
Pamiętaj, że ludzie lubią widzieć efekt, nie proces.
Grafiki użyte w kampanii pochodziły z profesjonalnej sesji w gabinecie. Chcieliśmy utworzyć więź ale i pokazać odbiorcy w jakich warunkach będzie leczony.
Dostosowaliśmy każdą grafikę pod wymogi responsywności. W każdym możliwym formacie.
Dzięki czemu przekaz był zawsze czytelny i zrozumiały dla odbiorcy.
Kierowaliśmy ruch na witrynę www, na kontakt poprzez messenger czy wykonanie telefonu do firmy.
Dobre kampanie nie posiadają jednego celu reklamowego. Są rozbudowane, dzięki czemu docieramy do każdego odbiorcy z wyznaczonej grupy.
W kampanii reklamowej Google Ads postawiliśmy na hasła i optymalizacje względem grupy odbiorców.
Dla przykładu: podzieliliśmy grupy względem zainteresowania usługą – dentysta ogólny, implanty zębowe, protetyka bądź dentysta dla dzieci.
Dlatego też przed każdym wdrożeniem kampanii budujemy profil klienta idealnego i na podstawie tej metody tworzymy kampanię reklamową.
Uważamy, że wyniki kampanii to opinia o naszej firmie.
Przed wdrożeniem projektu poinformowaliśmy klienta, że jego witryna ma niedziałające formularze. Dzięki temu zaoszczędziliśmy pieniądze kontrahenta już na samym starcie.
Marka Anadent od pierwszego tygodnia zaczęła obserwować większą ilość kontaktów z firmą. Finalnie przełożyło się to na zwiększenie sprzedaży.
Im więcej informacji nam podasz tym szybciej poznasz strategię jaką możemy Tobie zaproponować.