fbpx

Bano Wnętrza

Wiele firm z segmentu budowlanego powoli wychodzi z czasów rozdawania ulotek czy oklejania klatek schodowych z reklamą brzmiącą” Firma remontowa – zadzwoń”.

Firma Bano jest świadoma nowoczesnych możliwości i zdecydowała się na współpracę w zakresie pozyskiwania klientów za pomocą reklam Facebook Ads oraz Google Ads.

Zadania Agencji

Nieszablonowe podejście to gwarancja sukcesu marki. 

Dlatego też przed każdym wdrożeniem pomysłu przechodzimy przez szereg sprawdzonych procesów. 

Dzięki temu nadajemy na tych samych falach i wiemy, że stworzymy coś niepowtarzalnego.

Koncepcja

Zebraliśmy informacje o lokalnej konkurencji oraz oczekiwaniach firmy Bano. Poznaliśmy ich sposób komunikacji i realizacje.

Wdrożenie oraz Analiza

Zaczynamy pracę nad kampaniami. Tworzymy grupy docelowe, przekazy, grafiki i hasła główne.

Finalizacja

Klient otrzymuje informacje o uruchomieniu kampanii. Na bieżąco przekazujemy informację o efektach i nowo wdrażanych pomysłach.

Desktop Facebook Ads

Celem kampanii jest docieranie do klientów poszukujących ekip wykończeniowych realizujących prace w wysokim standardzie.

Grafiki oraz przekaz są minimalistyczne i stonowane. Specyficzna grupa odbiorców, wymaga również takiego podejścia.

Mobile Facebook Ads

Utworzyliśmy szereg kreacji graficznych, materiałów wideo czy błyskawicznych. Dobraliśmy wiele grup odbiorców.

Tworzyliśmy przekazy remarketingowe, formularze leadowe czy kierowaliśmy na wysłanie wiadomości poprzez messenger. 

Pamiętaj, że czas klienta spędzany na Facebooku to jego czas wolny. Im lepiej dostosujesz przekaz tym większa szansa na zatrzymanie jego uwagi na Twoim komunikacie.

Kampania reklamowa
Google Ads

W kampanii reklamowej Google Ads postawiliśmy na hasła i optymalizacje względem grupy odbiorców.

Dla przykładu: doskonale wiemy, że grupa do 24 roku życia nie jest targetem firmy Bano.

Dlatego też przed każdym wdrożeniem kampanii budujemy profil klienta idealnego i na podstawie tej metody tworzymy kampanię reklamową.

Uważamy, że wyniki kampanii to opinia o naszej firmie.

rezultaty projektu

Firma Bano dzięki intensyfikacji działań reklamowych w dwóch kanałach(facebook oraz google) zwiększyła swoją sprzedaż o 40%.

W tej branży wiele zmiennych decyduje o sukcesie. Na przykład są to: układ funkcjonalny strony www, tekst, kolorystyka, design czy przykładowe projekty.

Komunikacja marki w social mediach, oryginalność prowadzonych kampanii reklamowych i zwiększanie odpowiedniego ruchu na stronie to czynniki kluczowe.

Niebawem zespół Bano Wnętrza będzie szukał dodatkowych pracowników. Bądźcie czujni!

0

odwiedzin w witrynie

0 %

wzrost liczby fanów

0

Sprzedanych projektów

0 %

Zadowolenie z widoczności marki w internecie

przenieś swoją markę na wyższy poziom

Chcesz wiedzieć co możemy zrobić dla twojej firmy?

Porozmawiaj z nami.
Bądźmy w kontakcie!

Porozmawiaj z nami Wyślij wiadomość

Im więcej informacji nam podasz tym szybciej poznasz strategię jaką możemy Tobie zaproponować.