fbpx

Piksel Facebook - co to jest?

Piksel Facebook - co to jest?

Facebook Piksel - co to jest?

Piksel to nic innego jak kod, który możesz wygenerować z poziomu menedżera reklam na Facebooku. Kod ten dodajemy do witryny www. W zależności od tego w jakim systemie witryna funkcjonuje, tak różnił się będzie sposób dodania kodu do witryny.

CD5328A4-6E6C-441B-A4EB-4E986DDBF40C

Kiedy potrzebujesz piksel?

Bardzo wiele osób uważa, że piksel jest potrzebny przy zaawansowanych kampaniach reklamowych. Z naszego doświadczenia potrzebny jest w każdej kampanii, która generuje ruch na stronę www niezależnie od jej celu.

Dlaczego? Ponieważ piksel ma za zadanie:

  • poznawać naszych odbiorców;
  • uczyć się ich zachowań w sieci;
  • zbierać dane o użytkownikach.

Dzięki tym funkcjom jest w stanie ulepszać nasze kampanie w wielu aspektach. Dla przykładu możemy osiągać:

  • tańsze przekierowania na stronę www;
  • lepsze określenie grup odbiorców;
  • możliwość tworzenia grup niestandardowych odbiorców (remarketing).
  • możliwość tworzenia grup look a like(grupy podobnych odbiorców);
  • monitorowanie konwersji.

Kto powinien korzystać z piksela- cele zaawansowane

Przy wyborze celów reklamowych, z celu ‘KONWERSJA”:

  • Konwersje
  • Sprzedaż z katalogu
  • Ruch w firmie

Każdy z powyższych  celów nie będzie możliwy do zrealizowania bez posiadania kodu piksela facebooka na stronie docelowej.

Czy warto posiadać piksel?

565A3BE4-605F-44BB-8042-CC0C96B4C1BA

To jak,
porozmawiamy?:)

powiązane wpisy: