fbpx

Jak targetować reklamę B2B na Facebooku?

Poznaj nasze metody

Sposobów jest kilka, zaczniemy od ogółu czyli od płci i lokalizacji. Jeśli działasz w określonym rejonie- sprawa jest jasna targetuj ludzi tylko w wyznaczonym obrębie. Jeśli Twój biznes sprzedaje usługę/ produkt tylko dla kobiet czy mężczyzn- pamiętaj o wykluczeniu zbędnej płci.

Są to oczywiste rzeczy jednak nie raz widziałem w zaawansowanych kampaniach tego typu błędy. 

Sposób Pierwszy

W sekcji “ szczegółowe opcje targetowania” podczas wybierania zainteresowań/zachowań zwróć szczególną uwagę na :

  • właściciele małych firm,
  • administratorzy stron biznesowych,
  • administratorzy stron na Facebooku,
  • sektor małych i średnich przedsiębiorstw ,
  • osoba fizyczna wykonująca działalność gospodarczą,
  • własna działalność – właściciel firmy,
  • własna działalność gospodarcza (self-employed).

Sposób drugi

Drugim sposobem będzie wybór administratorów stron takich jak:

Sposób trzeci

Może chcesz oferować prowadzenie fanpage’a lub jego założenie firmom, które go nie posiadają? Polecam spróbować z takim targetem:

Jak dotrzeć do administratorów stron, których Facebook nie pozwala w automatycznej opcji targetować?

Przykładowy case: Chcesz dotrzeć do administratorów/właścicieli fanpage’y firm budowlanych?

Wybierz zainteresowania związane z branżą, dla przykładu: remont, obi, ikea. Następnie zawęź odbiorców do osób, które są administratorami stron na Facebooku. Dzięki czemu masz dużo większą szansę na dotarcie do tej grupy osób.

Jeśli już wiesz jak targetować reklamę w sektorze B2B na Facebooku to zapraszam Cię do następnego artykuł gdzie dowiesz się jak utworzyć formularz błyskawiczny w tego typu kampanii:

To jak,
porozmawiamy?:)

powiązane wpisy: