fbpx

Jak reklamować się B2B na Facebooku? Poznaj sprawdzoną metodę.

Zobacz efekty jakie uzyskujemy w metodzie, którą dla Ciebie zaprezentujemy poniżej:

Wyniki przed wdrożeniem naszych metod:

Wyniki po wdrożeniu naszych metod:

Ile kosztuje kampania B2B na Facebooku?

Zależnie od branży koszt pozyskania kontaktu będzie różny. Może być to 10 zł a może i 300 zł. Wpływ na stawki za pozyskanie leadów ma kilka poniższych czynników:

-konkurencyjność w branży

-stosunek ceny oferowanej usługi/przedmiotu vs koszt za pozyskanie klienta

-sezonowość branży

-dobre ustawienie targetowania reklamy

-kilka wersji testowych grafik oraz tekstów(testy)

-wdrażanie optymalizacji 

-czas jaki przeznaczysz na działania reklamowe

-analityka

-wyjście z tzw. ‘fazy uczenia się”, zapraszam do artykułu:

Blog (14)

Jak wygląda taka reklama?

Klient widzi obrazek, tekst oraz CTA. W poniższym przypadku przyciskiem CTA(call to action) jest : “wyślij wniosek”.

Dlaczego polecam tę metodę?

Wszystko odbywa się poprzez Facebooka. Nie potrzebujesz zewnętrznej strony www oraz instalacji piksela Facebooka. Jest to idealne rozwiązanie dla osób zaczynających w biznesie.

Jaki cel kampanii wybrać w menadżerze reklam? B2B Facebook Ads

Celów kampanii jest aż jedenaście! W tym artykule omawiamy jeden i od tego radzimy Ci zacząć: pozyskiwanie kontaktów.

Jest to cel dzięki, któremu będziesz mógł utworzyć formularz błyskawiczny. Innymi słowy Twój potencjalny klient po kliknięciu w grafikę ujrzy krótki formularz gdzie Facebook pobierze automatycznie dane, które ustawisz wcześniej. Dla przykładu: 

-adres email

-imię nazwisko(z profilu)

-numer telefonu

-nazwę firmy

Oczywiście, tworząc taki formularz sam decydujesz co w nim będzie zawarte. 

Jak utworzyć formularz w kampanii na Leady?

Kampania na pozyskiwanie leadów nie różni się znacząco od innych typów kampanii. Na ostatnim jej etapie musisz utworzyć formularz bądź możesz skorzystać z poprzednio już stworzonych. Załóżmy, że chcesz utworzyć nowy.

Musisz zdecydować czy wybierasz większy wolumen- wybierz jeśli zależy Ci na większej ilości kontaktów. Bądź “mocniejszy zamiar”- prawdopodobnie kontakty będą bardziej jakościowe jednak zapewne również będzie droższe ich pozyskanie.

Zmień język formularza, kliknij na górze “ustawienia” i wyszukaj Polski.

Jak widzisz masz do wypełnienia 4 okienka: wprowadzenie, pytania, informacje o prywatności oraz ukończenie. Pamiętaj, że im prostszy w przekazie i ilości danych będzie formularz tym więcej osób go wypełni.

W miejscu “prywatność” musisz zamieścić link do polityki prywatności- zasady ochrony danych.

Na ekranie z podziękowaniami zostaw klarowną informację:

-kiedy się skontaktujesz

-zostaw przekierowanie do witryny www

-napisz, że wyślesz e-mail bądź zadzwonisz

Wygląd poprawnie działającego formularza po ukończeniu go, na każdym z etapów:

Brawo! Masz utworzony swój pierwszy formularz!

Blog (14)

To jak,
porozmawiamy?:)

powiązane wpisy: